Korang Sahabat Aku Paling Best (^_^)y

Wednesday, April 20, 2011

Final Exam Dah Menjelma

Orang laen dah lame dah exam...aku baru la nak stat exam neh...

pas bertungkus lumus ngn assignmentnye, FYPnye, dan seangkatan dengannye...aku pun teringin nak merehatkan diri sebentar...tp sampai bila nak rehat...kalo sampai exam rehatnye...memang terkial2 la nak menjawab soklan exam...

Sem nie aku amek 4 subjek jew.....biase la final sem...subjek pun sikit je...kelas pun nak ikotkan mcm takde je...kadang2 rindu gak nak g dewan kuliah...dah 2 sem da ak tak g sane...
subjek yg ak amek nie antaranya:

  • Manufacturing System Design
  • Artificial Intelligence in Manufacturing
  • Final Year Project
  • Fluid Mechanic (mesti kene lepas)
4 subjek tp 2 je paper utk final nie..Artificial Intelligence & Fluid Mechanic ...

FYP da antar pun...tinggal viva je la...pas exam baru la nak sibuk pasal slide2...
oklarh 2nd examiner aku tue MSAM....hehe...

so All da best utk aku n sahabat2 aku tak kira di mana2 yg still dalam exam week...semoga berjaya ye...InsyaAllah

Ibuku pernah berkata "BELAJO TU RAJEN2...DAPAT MARKAH RENDAH KANG IBU SEBAT"
so kalo takot kene sebat tu...jomla kita stat baca buku ea...

Pesanan tuan empunya blog:

" All the best...Semoga Berjaya...Fighting!!!...Chaiyok!!!.ingat pesan mak bapak....bla.bla.bla.bla.bla."

gambar hanyalah hiasan semata2...ye la...jangan harap la nak jumpe exam ala2 MCQ nie lg dah

Doakan aku berjaya dunia dan akhirat...amin

Oryte...
Anyong!!!

No comments:

Post a Comment